BIEN
  • Home
  • Inbreng en verkoop
    • Voorwaarden voor inbreng en verkoop
  • Over
  • Etalage
  • kleuradvies & styling
  • Getipt voor jou
  • Contact
  • Klik om het zoekinvoerveld te openen Klik om het zoekinvoerveld te openen Zoek
  • Menu Menu

Zwart wit

14 maart 2015/in blog, Uncategorized/door jacobien

Zwart witte kleding is nogsteeds niet uit het mode beeld te krijgen.
Er zijn veel verschillende soorten dessins met zwart witte prints te zien dit seizoen.
Tijdens de fashion weken werd een grafisch spel gespeeld. Ontwerpers gebruikten zwart wit in allerlei creatieve en eigentijdse combinaties in de vorm van patronen, detaillering en geometrie.

Als je deze tegenpolen combineert ontstaat er sterk en chic resultaat. Je kunt kiezen voor items met abstracte prints of het rustiger houden door simpelweg zwarte en witte kledingstukken met elkaar te combineren. Kortom, deze modetrend staat garant voor een maximaal effect met minimale inspanning.

Prinsen en prinsessen heeft in haar aanbod veel kledingstukken met verschillende prints. Zoals onder andere :

IMG_0537

IMG_0538

IMG_0539

IMG_0540

IMG_0541

IMG_0542

Als je beniewd bent naar alle andere mooie prints ben je alijd welkom! Ook voor kleding advies kun je bij Prinsen en Prinsessen terecht!

https://biendenbosch.nl/wp-content/uploads/2020/12/logo-Bien-klein-104x300.png 0 0 jacobien https://biendenbosch.nl/wp-content/uploads/2020/12/logo-Bien-klein-104x300.png jacobien2015-03-14 15:50:452015-03-15 09:42:07Zwart wit

Zomer Kleuren 2015

14 maart 2015/in blog, Uncategorized/door jacobien

Laten we de eerste blog beginnen met de modekleuren van aankomende lente/zomer.
Opvallend is dat het veel zachte, pastelachtige kleuren zijn. Het zijn koele tinten en moderne versies van de suikerzoete pasteltinten die in het afgelopen seizoen veelal te zien waren. Deze tinten, die zacht en vrouwelijk zijn, geven een fris gevoel in het modebeeld.

Prinsen en Prinsessen heeft een heel breed aanbod in pastelgekleurde tinten zoals onder andere :

IMG_0533 IMG_0534

IMG_0535 IMG_0536

Links boven: Nolita, maat 36/38
Rechts boven: Supertrash, maat 36
Links onder: jus d’Orange, maat 36
Rechts onder: Andy & Lucy, maat 40

Als je ook van deze zachte mode kleuren houdt, kom dan zeker een keer langs.

Tot ziens!

https://biendenbosch.nl/wp-content/uploads/2020/12/logo-Bien-klein-104x300.png 0 0 jacobien https://biendenbosch.nl/wp-content/uploads/2020/12/logo-Bien-klein-104x300.png jacobien2015-03-14 15:15:272015-03-15 09:42:17Zomer Kleuren 2015

Pagina’s

  • Afrekenen
  • Algemene voorwaarden
  • Etalage
  • Home
  • kleuradvies & styling
  • Mijn account
  • tweedehands kleding Den Bosch
  • welke kleur past bij mij?
  • Winkelmand
  • Inbreng en verkoop
  • Voorwaarden voor inbreng en verkoop
  • Over
  • Kleding
  • Schoenen
  • Accessoires
  • Getipt voor jou
  • Contact
  • Inschrijven nieuwsbrief
  • Privacy
  • Onderhoud
  • Thuis

Categorieën

  • blog
  • Uncategorized

Archief

  • februari 2021
  • september 2016
  • november 2015
  • april 2015
  • maart 2015

Openingstijden

Woensdag     10:00 – 17:00

Donderdag   Op afspraak

Vrijdag          10:00 – 17:00

Zaterdag       12:00 – 17:00

Contact

Orthen 99

5231 XR, ‘s-Hertogenbosch

info@biendenbosch.nl

Telefoon: 073-7850072

Bien op Instagram

Vaak horen colberts bij een pak of daar zit een br Vaak horen colberts bij een pak of daar zit een broek bij, maar een jasje kan je ook heel leuk met iets anders combineren.

Bijvoorbeeld met een spijkerbroek, of met een t-shirt eronder. Zo kan je het vaker door dragen.🌷

#bien #biendenbosch #sustainability #secondhandclothing #rewear
Wat draag je nou als het zo warm is? Met rokken ka Wat draag je nou als het zo warm is? Met rokken kan je superleuke combinaties maken. Netjes, jeugdig, vrouwelijk en sportief. In elke stijl kan je wel een set samenstellen met een rok.💃🏻

Ik inspireer je graag met verschillende setjes, zit er niet bij wat bij jouw stijl is? Kom dan gerust even binnen lopen in de winkel, dan help ik je graag iets vinden wat wel bij jou past!

#bien #biendenbosch #rokken #sustainability #rewear
Wat een gezellige middag was dit! 🌿 Deze dames kw Wat een gezellige middag was dit! 🌿

Deze dames kwamen voor een bedrijfsuitje vanuit verschillende plekken naar Den Bosch. Hun wens? Samen een kleuranalyse doen en ontdekken welke kleuren hen het mooiste laten uitkomen.

De vraag was, kunnen we er niet een borrelplank bij krijgen? Wat een leuk idee dacht ik. U vraagt, wij draaien. We hebben er natuurlijk iets extra's van gemaakt. Tijdens de analyses genoten ze van een heerlijke borrelplank, waardoor het niet alleen leerzaam was, maar ook een ontspannen en gezellige avond was. 

Het leukste blijft om te zien hoe verrast mensen zijn wanneer ze ontdekken welke kleuren echt iets doen voor hun uitstraling. En hoe leuk is het om dat samen te beleven?

Lijkt het jou ook leuk om met collega's, vriendinnen of familie een kleuranalyse te doen? Je bent van harte welkom.🌸

#bien #biendenbosch #kleuranalyse #sustainability #secondhandkidsclothing
Op wat voor gelegenheden kan je een colbert nog me Op wat voor gelegenheden kan je een colbert nog meer dragen?

Een tip, kijk vooral even bij je man in de kast of er een mooi colbert hangt. Daarmee creëer je een oversized look wat helemaal hip en happening is. 

Dit kan je dragen naar het werk, maar je kan er ook mee naar de kroeg of disco!💃🏻

#biendenbosch #rewearandshare #bien #secondhandclothing #sustainability
Instagram bericht 18096087989181188 Instagram bericht 18096087989181188
Mensen vinden mij een ondernemer. En ik voel dat d Mensen vinden mij een ondernemer. En ik voel dat dus helemaal niet zo, want ik ben wel eigenlijk een hele veilige ondernemer. Ik hoef niet in te kopen, geen huur te betalen, dus in die zin voel ik mij een veilige ondernemer. 🌷

#bien #sustainablefashion #circulairemode #secondhandclothing #biendenbosch
Mariette dankjewel voor je bezoekje aan onze winke Mariette dankjewel voor je bezoekje aan onze winkel!🌸

Mariëtte zag Bien voorbijkomen op Instagram en is gezellig een kijkje komen nemen bij mij in de winkel. Leuk om haar zo enthousiast te zien en wat is ze met leuke items de deur uit gegaan.
Wie herkend deze dames? Je kan ze kennen van boer Wie herkend deze dames? 
Je kan ze kennen van boer zoekt vrouw en b&b vol liefde. Oh, ik hou van die programma’s. Afijn, ze waren tegelijk bij BIEN. 
Hoe ontzettend leuk en bijzonder is dit?
#duurzamemode #bien #boerzoektvrouw #liefde #circulairemode
Dit is een prachtig t-shirt van Pauw. Deze kan je Dit is een prachtig t-shirt van Pauw. Deze kan je op meerder manieren dragen!
Je kan hem naar voren, of naar achteren knopen. Vouw de mouwen op en je hebt een korte mouw, of laat hem als lange mouw. 

En leuk om dan de riem terug te laten komen in een zwart tasje, zoals deze fantastische van Chloé.💃🏻

#bien #sustainablefashion #duurzaamshoppen #prelovedfashion #biendenbosch
De spijkerbroek, ik denk dat we allemaal wel een s De spijkerbroek, ik denk dat we allemaal wel een spijkerbroek in de kast hebben hangen. Zelf ben ik er dol op.

Je hebt spijkerbroeken die er wat shabby uitzien, maar ook hele nette spijkerbroeken. Ook hier gaat het er weer om, wat wil je uitstralen? Ik hou ervan om met romantisch/chique te combineren. Graag inspireer ik je met onderstaande setjes. 

Check wat jij zelf in je kast hebt hangen, mis je iets, kom dan vooral even bij BIEN binnenlopen.🌸

#bien #biendenbosch #sustainablefashion #duurzamemode #circulairemode
Ken je deze jurk nog? Deze liet ik vorige week zi Ken je deze jurk nog? 
Deze liet ik vorige week zien in het filmpje waarin ik je vroeg welke jurk ik aan zou trekken naar een bruiloft. ( wat een reacties joh, niet normaal) maar in dat filmpje liet ik een blauwe jurk van blue daze zien. Deze prachtige dame uit Woerden!! Zag dat filmpje, en dacht, wat een mooie jurk, wat een leuke winkel, en nam contact op. Zaterdag kwam ze naar de winkel en nam niet alleen de jurk mee. En nog leuker, ze komt ook nog eens terug. 
#blijeklant #duurzamemode #circulaireeconomie #denbosch #biendenbosch
Hoe ik terug kijk op de afgelopen bijna 25 jaar.🌸 Hoe ik terug kijk op de afgelopen bijna 25 jaar.🌸

Ik had kleine kinderen en ik wilde naast het moeder zin er gewoon iets bij doen.
Ik hoefde niks, alles extra was goed. 

Hoe ik er nu aan terug denk, ik ben dus begonnen met niks. Met een idee en met het uitvoeren en zonder visie. We gaan gewoon kinderkleding verkopen. 

#bien #biendenbosch #circulairemode #denbosch #secondhandclothing
Volg op Instagram

Bien op Facebook

BIEN

2 days ago

BIEN
Wat draag je nou als het zo warm is? Met rokken kan je superleuke combinaties maken. Netjes, jeugdig, vrouwelijk en sportief. In elke stijl kan je wel een set samenstellen met een rok.💃🏻Ik inspireer je graag met verschillende setjes, zit er niet bij wat bij jouw stijl is? Kom dan gerust even binnen lopen in de winkel, dan help ik je graag iets vinden wat wel bij jou past!#bien #biendenbosch #rokken #Sustainability #rewear ... See MoreSee Less

Video

Gezien op Facebook
· Deel

Delen op Facebook Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen via e-mail

BIEN

4 days ago

BIEN
Wat een gezellige middag was dit! 🌿Deze dames kwamen voor een bedrijfsuitje vanuit verschillende plekken naar Den Bosch. Hun wens? Samen een kleuranalyse doen en ontdekken welke kleuren hen het mooiste laten uitkomen.Daar hebben we natuurlijk iets extra's van gemaakt. Tijdens de analyses genoten ze van een heerlijke borrelplank, waardoor het niet alleen leerzaam was, maar ook een ontspannen en gezellige middag samen.Het leukste blijft om te zien hoe verrast mensen zijn wanneer ze ontdekken welke kleuren echt iets doen voor hun uitstraling. En hoe leuk is het om dat samen te beleven?Lijkt het jou ook leuk om met collega's, vriendinnen of familie een kleuranalyse te doen? Je bent van harte #bienm#biendenbosche#kleuranalysee#Sustainabilitya#secondhandkidsclothingdsclothing ... See MoreSee Less

Photo

Gezien op Facebook
· Deel

Delen op Facebook Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen via e-mail

BIEN

1 week ago

BIEN
Op wat voor gelegenheden kan je een colbert nog meer dragen?Een tip, kijk vooral even bij je man in de kast of er een mooi colbert hangt. Daarmee creëer je een oversized look wat helemaal hip en happening is. Dit kan je dragen naar het werk, maar je kan er ook mee naar de kroeg of disco!💃🏻#biendenbosch #rewearandshare #bien #secondhandclothing #Sustainability ... See MoreSee Less

Video

Gezien op Facebook
· Deel

Delen op Facebook Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen via e-mail

BIEN

1 week ago

BIEN

Video

Gezien op Facebook
· Deel

Delen op Facebook Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen via e-mail

BIEN

1 week ago

BIEN

Video

Gezien op Facebook
· Deel

Delen op Facebook Delen op Twitter Delen op LinkedIn Delen via e-mail

© Copyright - BIEN | Privacy verklaring | Website realisatie Seriously design
Scroll naar bovenzijde Scroll naar bovenzijde Scroll naar bovenzijde
Kan BIEN je misschien helpen?
Stel hieronder jouw vraag.
Chat openen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.